neděle 29. listopadu 2015

Happy, Happy, Happy, Happy ...Birthday!!!

Dnešním článek se bude týkat krásných dárků, které jsem dostala na své 23. narozeniny, které sem slavila jsem je až tuto sobotu 28.11. - Musím se pochlubit, jaké překvapení si pro mě přichystali.

Plánovala jsem pozvat jen pár nejbližších, zahrát bowling, posedět a pokecat si. z plánovaných 5-6 lidí nás bylo nakonec 11.
Musím říct, že takové dárky jsem vůbec nečekala. Počítala jsem třeba jen s nějakou čokoládou nebo bonbony - i za to bych byla ráda. Ale to, co jsem dostala, mi vyrazilo dech... a ještě k tomu, tolik dárků jsem snad nikdy nedostala :).

Nějaké dárky jsem dostala už během narozenin, byly to tradičně nějaká koruna od rodiny, krásné teplé šedé papučky pleteného stylu a růžovou chumdelatinou vevnitř, pletenou kruhovou šálu, 3/4 tepláky, láhev vína a nechyběly ani sladkosti, kytičku a dokonce kytičku v květináči, nejspíše brambořík, bohužel, fotku zde nedám, jelikož mi nějak přes noc uvadl, takže se pomalu vzpamatovává :) Musím upozornit, že to je momentálně jediná květina v našem bytě :D. Atd.

Následující dárky od mých přátel mě ohromily. Nečekala jsem nic tak... velkého. Opravdu mě překvapili.

Podívejte se, nepotěšilo by Vás to?

Na relaxaci :)

Krásné řetízky a přívěšky.
Různé - kniha, kterou jsem si přála, skleničky Jägermeister a dárková kazeta Adidas.
Krásný obraz.

A co Vy jste dostali během posledních narozenin?

4 komentáře:

  1. Moc krásné dárky! Já ti nakonec donesu už zítra do školy :) i když je to maličkost proti tomu co jsi dostala jak tak koukám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím tě, už jen to, že si vzpomněla mě strašně těší :3

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.