neděle 6. prosince 2015

Halloween už byl... No a co?

Čauteeee,
jako studenti 3. ročníku našeho oboru, jsme tradičně připravili pro prváky Partýýý s pasováním. Tahle akce nese název Vanilkový Kapřík a vždy, se zaměřuje na nějakou tématiku. My vybrali Strašidla alá Freak Show. A já jsem Vám přišla ukázat, co se ze mě v tu noc stalo...

Ale než začnu...Akce se mi líbila, i když jsem většinu času strávila u kasy u vstupu. Bohužel nám přišel pouze jeden... JEDEN prvák... Chudák tam byl sám, ale vypadalo to, že se nakonec i zabavil.

Zahrála jsem si Beer-pong a při losování tomboly jsem vyhrála pár cen - ještě aby ne, tolik lístků jsem si snad v životě nekoupila. Vyhrála jsem nějaké drobnosti ve stylu umělohmotného kelímku s potiskem Ostrava, neonový náramek aby mě nesrazilo auto v noci, tužky naší univerzity, apod. Dokoncej sem 2x po sobě vyhrála flašku - první byla nejspíše Squash (malina a jasmín) a potom rum (fůůůj, ale na pečení se hodí).

Co se týče masek, někdo si na tom nechal záležet více, někdo méně. Ale bylo to zajímavé. A za co jsem šla já? Přiznávám, nebyl to můj nápad, nechala jsem se inspirovat videem, jeho odkaz naleznete na konci článku. Ta maska mě nadchla a musela jsem ji vyzkoušet. Zároveň udělám krátkou recenzi k jednotlivým výrobkům.

Hlavní je připravit si potřebné věci:
Zipsy, houbička, latex, čočky, a nějaký doplňěk.
Samozřejmě bylo zapotřebí i vata, umělá krev a stíny.

Co tedy vzniklo? 



Tekutý latex - musím pochválit, je úžasný, ale po otevření jsem myslela, že sebou praštím o zem, má silné aroma - nechci říct zápach, mě to nepřišlo nijak nepříjemné... Připomínalo mi to jako když si barvíte hlavu, něco jako peroxid. Jinak latex skvěle drží, ale dostat ho z lahvičky jde jen např. vatovou tyčinkou

Crazy Lens / Crazy čočky - nemám žádnou výtku, byla to moje první zkušenost s čočkami celkově. Po nandání jsem myslela, že si vybrečím všechny slzní kanálky, ale naštěstí za pár minut to bylo OK. Bála jsem se ale, že čočky nezakryjí mou barvu očí, ale mýlila jsem se, zvládly to skvěle. Ty, co jsem si pořizovala byly jednodenní Orange werewolf (www.cockoviste.cz - jen nespoléhejte na to, že Vám to doručí do data, které je u výrobu uvedeno, počítejte nějaké +2 dny, ale jinak v pohodě)

Po dlouhých chvílích a nehorázné piplačce s latexem a vatou jsem po zaschnutí mohla nanášet stíny a umělou krev.

Bez krve - pouze stíny
Umělá krev - bohužel, tu nemám vyfocenou, protože ji měla má kamarádka/ spolužačka a já si ji jen trochu vypůjčila - měla jsem možnost zkusit dva druhy, jeden tmavší a druhý světlejší, který mi přišel více takový želatinový, obě tuby však udělaly hezké kapky, které však po čase zaschly, takže nešly moc vidět

Následně už jen přilepit zip a bylo to.






Návod a celkovou inspiraci jsem čerpala z tohoto videa :)


Líbí se Vám maska? Za co chodíte Vy na nějakou maškarní akci nebo halloweenskou party aj.?

7 komentářů:

  1. Umělou krev uvidíte v mém článku, protože ho vydám v uterý :D haha :D ne vážně, bylo to opravdu super :) a moc nám to slušelo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tédy, ten zip mě dostal! :) Viděla jsem v den toho svátku hodně videí na tohle malování. U některých jsem byla zklamaná, ale tohle se mi fakt líbí :)
    Vždycky jsem obdivovala lidi,co tohle dokáží a hlavně ve filmech :)
    Takže obdivuju i tebe :) jsi šikovná a moc se mi to líbí :) a jsem ráda, že sis zábavu užila ;)
    Jen k článku...ze začátku píseš tak trochu chaoticky, člověk si to musí přečíst víckrát, aby porozuměl, takže na to bacha :)
    Jinak si mě tímhle článkem zaujala, takže se tu zase ráda stavím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i za Tvé připomínky. Je fakt, že mám někdy roztěkané myšlenky a nedokážu je dát postupně tak, aby dávaly smysl :) ale pokusím se dát na to pozor. :))

      Vymazat
  3. Maska vypadá moc pěkně, si šikovná :) já bych na to asi neměla trpělivost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 Byla to piplačka, ale na výsledek jsem pyšná :D

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.