úterý 5. ledna 2016

Učím se - ha - ha

Nastalo období plných zkoušek, ze kterých mám jen stres a stres a stres....
Tak jo, kecám. Tenhle semestr bylo jen pár zápočtů a dvě zkoušky, poslední mě čeká ve čtvrtek...tento.
A já, jako pilná studentka, místo abych se učila, jak bych si i sama přála, čumím bezmyšlenkovitě do obrazovky od notebooku. Pak začnu brouzdat a brouzdat... dělám vše proto, abych se nemusela uchýlit k těm papírům, které mi leží opodál.... jo a k psaní seminárce. Cha! Opět vše nechávám na poslední k chvíli.

K tomu jsem se připojila ke komunitě na Wattpadu... Používáte to taky někdo?

No - tak jsem tam něco vložila a dál čučela bezmyšlenkovitě do notebooku... že bych šla spát? Nechce se mi... Ale šla bych na cígo.... Bože, jak já bych si dala ten jeden hřebíček do rakve. Jenže to je sebevražedná mise... a) bych musela na balkon, kde spí naši - ti by asi neskákali radostí, kdybych je vzbudila.... nebo za b)bych se musela vyplížit z našeho pidi bytu pěkně dolů ven... Riziko? Taky že někoho vzbudím.... no spíš hlavně psa, když nad tím tak uvažuji... toho mojeho milovaného a uštěkaného hafana...

Takže mám dilema... Ale ani nevíte jak moc bych si ráda zapálila.... Každopádně zase odvracím pozornost od těch papírů... mám nutkání po nich natáhnout ruku, ale můj odpor k učení je silnější.  Už vidím ten den D.... nic nebudu umět, budu ve stresu ještě víc, protože nic umět nebudu, budu nasraná na okolní svět, že mě nikdo nedonutil se učit...budu nasraná na sebe že jsem se nedonutila učit...... Ne to možná přeháním, ale naštvaná na sebe určitě budu...už pomalu jsem :D

A jak to máte s učením vy?

7 komentářů:

  1. Koukám, že obě raději blogujeme, než abychom se šrotily na tu čtvrteční zkoušku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa učím už 4dni a už mi mozog ide vybuchnúť. Ale to je VŠ a fakt sa bojím bojím bojím

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se většinou učím pouze den předem, ale na tuto zkoušku jsem se mrkla už dřív, naštěstí to dobře dopadlo. Doufám, že i tobě to dobře dopadne :)

      Vymazat
  3. ~Čaué~
    Jo to hodně lidí zná. Učení? Do pozadí? A co dělat? Plno jiných věcí :)
    Tak ať se daří no :D
    Ahoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, cokoli jen né učení. To kolikrát mě baví i pořádně uklízet :D

      Vymazat
  4. Na Wattpadu jsem zaregistrovaná, ale zaboha si nemůžu vzpomenout na heslo. Nebyla jsem tam asi půl roku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, a máš tam nějaké příběhy (To by nejspíš to heslo moc nepotěšilo :D)? Nebo jsi tam převážně jako čtenář?

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.