neděle 16. srpna 2015

Praha, Praha, Praha alá brigáda

    Zdravím,
dneska přicházím s příspěvkem, který se týká  shrnutí cca 10 dnů.

    Naskytla se mi nabídka brigády v Praze. Kdo by si nechtěl přivydělat? Souhlasila jsem a odjela na několik dnů do hlavního města...tedy kousek za. Samotná brigáda se však konala v Praze na Štvanici, jednalo se o mezinárodní tenisový turnaj Advantage Cars Prague Open 2015.
Má úloha byla prostá... stát na stánku s míchanými nápoji a prodávat.


   Samotný turnaj začínal v neděli 9.8. - o den později než bylo plánováno. Den před začátkem jsme postavili náš úžasný bar a něco málo přichystali na zahájení.
Bar u hlavního kurtu.
    Další den, jsme jeli ráno, před zahájením něco dopilovat a ejhle... náš stan odvál větřík. Teda skoro...
    Když jsme přišli k našemu stánku, který byl nahoře u hlavního kurtu, zjistili jsme, že ten větřík, co vál večer, byl nejspíše trochu silnější, než jsme mysleli. Stan byl přivázaný k zábradlí, ale přední nohy neměl k ničemu zajištěné, takže nám ho větřík převrátil přes zábradlí na strom a zlomily se nějaké tyče. Musím přiznat, že to byl vtipný pohled aneb budoucí bar na stromě.
    Naštěstí se sjelo pro nový, který byl už pevnější a ten se postavil dole kousek od restaurace, jelikož nás nakonec přesunuli dolů.

 
    Ze začátku práce jsem byla nervózní, nevěděla jsem, co čekat. Míchali jsme drinky, které jsem nikdy nezkoušela nějak dělat - okurková a bezinková limonáda, alko a nealko mojita, aperol, apod. Ale nakonec bylo fajn až na to příšerné horko. Brigáda mě bavila, pracovala jsem se skvělými lidmi. V pátek se mi naskytla možnost vyzkoušet si hostesku u vína na soukromé akci, která se konala v té restauraci na kurtech. Noc předem jsem moc nenaspala a šíleně mě bolely nohy z neustálého stání. Ale i přes tu únavu a mé zmožené nohy to byla nová zkušenost a já byla ráda, že jsem si ji mohla vyzkoušet. Ochutnala jsem i raut a mnou nabízené vína.... a pak konečně zasloužilý spánek...

    Nakonec to neskutečně rychle uteklo a je neděle - konec a zítra zpátky na Moravu.

    Tahle práce mě bavila, ale nejspíše bych ji nemohla dělat pořád. Je pravda, že jsme jeli od neděle do neděle + ještě nějaký ten den, kdy se vše chystalo. Ale i tak... už se chci pořádně zavrtat do postele a alespoň pár dnů z ní nevylézt :)). Každopádně jsem se naučila míchat několik drinků a dokonce jsem díky mé únavy a rozespalosti se naučila pít ledovou kávu, do té doby jsem opravdu kávu neměla ráda (až na cappuccino).

    Takže domů pojedu s příjemným dojmem, i když unavená, a s novými zkušenostmi. Jakmile začnou znovu horka, mám v plánu se osvěžit nějakým tím drinkem :))

A co vy? Děláte si nějaké míchané nápoje doma? Nebo si je spíše zakoupíte?:)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.