sobota 24. října 2015

Co bych vzkázala mému mladšímu Já? TAG

Zdravím,
poštěstilo se mi být "zatagovaná" svou kamarádkou. A co tento TAG přináší? Vzkaz formou dopisu, pro mé mladší Já. Určitý věk jsem si nevybrala, protože mé mladší Já můžu pojmout jako Já i před hodinou a říci si "Neblbni a nepřeháněj to s tím jídlem, bude ti blbě..."


Ve školce na maškarním.
Mé milé mladší Já,
hodně jsem přemýšlela, co bych Ti měla říct, aby ses vyvarovala chyb a omylů. Jenže jak by ses pak naučila opaku, když se nespálíš?! 
Sama nevím, co bych Ti doporučila...aby ses změnila? Aby ses chovala jinak? Nebo aby jsi nedělala to nebo ono? To určitě ne....Proč? Počkej si chvíli.
Chci Ti jen říct, že v životě Tě potká plno zklamání a pádů, bolesti a trápení. Ale i šťastných a nezapomenutelných chvil, plných smíchu a úlevy.
Možná nebudeš dokonalá a nejlepší na světě, ale budeš to Ty -  a to je to hlavní.
Jdi si za svými cíli, obrň se trpělivostí a pevnými nervy, jelikož ne všichni ti budou přát Tvůj úspěch.
Ale aby to neznělo jen tak pesimisticky, možná Ti doporučím pár věcí.
1. Vyvaruj se veškerým elektrospotřebičům:
a) když si budeš v poklidu jíst, myslím, večeři, nesedej si zády k mikrovlnce. Mamka si cosi bude ohřívat a z mikrovlny vyžehne plamínek - nepříjemný pocit
b) Při fénování vlasů, ti z fénu začne vylézat černý kouř - rozluč se s ním
c) Jakmile budeš vařit, a na sporáku bude postavený friťák, prosím, oddělej ho. Vyhneš se tak podpálení friťáku, kdy opravdu budou šlehat plameny, roztékat se plast atd. a věř, naši nebyli nadšeni.
d) Když se ti bude zdát něco podezřelého na mixéru, odlož ho a nepoužívej ho. Vyhneš se dalšímu oblaku černého dýmu a spálených součástek. (Mamka Ti totiž zapomene říct, ať ho nepoužíváš.)
O tom, že ti žádný notebook popř. netbook, nevydrží moc dlouho ani nebudu mluvit. prostě máš na takové věci smůlu.
2. Proboha uč se... I když Ti to všichni říkají a Ty vždy jen převrátíš oči v sloup a pokrčíš nos, věř, že na tom něco je... A víš moc dobře, že si to pak budeš vyčítat. Každopádně, jsi na výšce - ale pořád doma.. TAKŽE SE UČ!
3. Je toho strašně moc, co bych Ti mohla doporučit. Ale ukončím to tímto bodem. I přesto, do kolika kluků se zamiluješ, kolik kluků Tě zklame, ublíží Ti, nemá smysl se na to opíjet. Fakt, děláš pak naprosté zoufalé hovadiny. 

A věř nebo ne, jsem někde vevnitř moc ráda, že jsem prožila takový život jaký čeká tebe. Protože Ty utrápené chvíle, kdy si nevíš co počít, vedou k jedné chvíli, kdy potkáš toho nejlepšího chlapa. Veř mi, že jak si myslíš, že s jiným to je nějaká pohádka, tak není... Teď prožívám pohádku... s ním. A těším se na Tvůj úsměv, jak to budeš prožívat i Ty.

Tvé starší Já,
Sue



A co Vy byste vzkázali svému mladšímu Já??



3 komentáře:

  1. Ať si užívá každé minuty a nesedí uražeá a netrucuje, není důvod a ať se raduje s maličkostí, vše dopadne dobře!
    Beauty by K. GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Super shrnutí :) také jsem na blog psala

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych svému mladšímu já vzkázala to, že nemá smysl se trápit kvůli dávným láskám, protože srdce si stejně najde toho pravého do života samo, a aby si nedělala moc starosti ohledně lidí, které se o ní nezajímají, protože takové lidi k životu nepotřebuje. :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.