středa 7. října 2015

Co se ukrývá v novém DM boxu???!!!

 
Vážení čtenáři,
dnes jsem si pro vás připravila článek s názvem CO SE UKRÝVÁ V NOVÉM DM BOXU?!

 
  DM drogerie každé 3 měsíce nabízí registraci v soutěži o DM box, který v sobě ukrývá produkty, většinou v hodnotě 500,-Kč.
    Kdysi se stačilo pouze zaregistrovat pomocí formuláře a následně bylo o štěstí, zda jste se umístili na požadovaných místech, např. co 5.přihlášení. Dnes se musíte zaregistrovat, být v daném pořadí a pak obětovat 200 active beuty bodů.

    Z jedné strany to je naprd. Něco vyhrajete a musíte za to, abyste si to vyzvezli dát své těžce nasbírané body, Na druhou stranu kolikrát nevím, co si za ty body vzít a tam mi jich již několikrát pár propadlo. Dobré také je, že tím, že to je za body, se nemůže přihlásit do soutěže někdo, kdo do DM vůbec nechodí nebo má málo bodů a ví, že je do převzetí určitě 200b.nenasbírá = šance se zvýší pro ostatní.
    Štve mě ale, že když se chcete přihlásit, musíte přes odkaz, který je zasílám DMkem v newsletteru. Problém je, že on kolikrát ani nepřijde na email. Třeba to se mi stalo teď. Zjistila jsem, že od 16.9. začíná nové kolo DM boxu a  newsletter na emailu nikde ...  a to bylo 16.9. Takže jsem se obrátila a DM na FB stránce a oni mi poslali přímý odkaz pro přihlášení. 
    Až jsem se zaregistrovala, všimla jsem si, opět vyhrává každý 5. přihlášený, takže jsem tomu moc velkou naději nedávala. Překvapení mě čekalo za nějakou dobu v emailu s informací o výhře...

A co se tedy dnes skrývá v DM boxu?


DM box byl pěkně zabalen a krabice se mi velice líbí, takže ji využiji na něco. Zamlouvaly se mi ty puntíky vevnitř :).
Tadáá























Musím uznat, že obsah mě mile překvapil, čekala jsem nějaké... absolutní blbosti. 






1.- 3. položka

* Dermacol Aroma Ritual Irská káva hydratační krém na ruce 100 ml - bohužel vůni kávy jsem nezachytila, jen tak slaboučce, ale moc jako káva mi to nepřišlo
Dove goodness tělové mléko 200ml
Ria vložky ultra normal plus 10 ks




4. a 6. položka 


* Balea Luxury Golden Glamour pěna do koupele 500 ml - pěna mi velice voní, tak zvláštně
* Balea Luxury Golden Glamour sprchový gel 250 ml
* Balea Luxury Red Love koupelová sůl 80 g





7.-9. položka

* sebamed Sensitive intimní mycí emulze 50 ml
* Rimmel Super Curler černá řasenka 1 ks - z řasenky jsem potěšena, zrovna jsem si říkala, že mi dochází :DD
* zendium Complete Protection zubní pasta 75 ml



A v poslední řadě nějaké vzorečky:

A co vy? Podařilo se vám teď nebo v minulosti vyhrát DM box?




4 komentáře:

  1. Veľmi sa mi páči, že boxík obsahuje takmer.vždy niečo užitočné a zároveň takè neutrálnejšie veci, aby sa človek nesklamal. No pre mňa osobne by bolo super oživením, keby do každého balíčka dali niečo nekozmetické (rám na fotku, žuvačky,.... ) jednoducho niečo, čo určite prekvapí a človek nebude vedieť.ani to, akú radu môže očakávať.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem opravdu ráda, že box neobsahoval nějaké neužitečné věci. Sice tělové mléko osobně nepoužívám, ale nějak si s tím poradím. Každopádně nekosmetické dárky by možná taky nebyly na škodu, myslím ale, že nějaké DM boxy již měli nějakou potravinu nebo něco takového. :)

      Vymazat
  2. Tentokrát bych řekla, že jsou tam dobré věci :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.