neděle 22. listopadu 2015

New Design :3

!!! New Design !!!

Zdravím,
    tímto jsem se chtěla "pochlubit" novým designem blogu. Já vím, já vím - samochvála smrdí. Ale neříkejte mi, že když si myslíte, že se Vám něco povede, že na sebe nejste pyšní :)!
Já tedy jsem a na blog se nemohu vynadívat. :D 

    Můj starý design byl otřesný, mě samotné se po čase z něho udělalo nevolno pokaždé, co jsem viděla název na svém blogu. Nebavilo mě na něj psát. Tak jsem se rozhodla pro změnu!
Tadááá.

    Věřím, že jsou blogy mnohem zajímavější a krásnější, z kterých nedokážete spustit oči. Ale vzhledem k tomu, že já jsem na různé designy apod absolutní mamlas, tak jsem na sebe převelice hrdá.

    Zvolila jsem jednoduchý styl, tím si myslím, že nic nezkazím. Samozřejmě mám představy, jak jej vylepšit, ale prozatím jsem nepřišla na to - jak?

    Jak si můžete všimnout, logem blogu je jakási silueta vlka. Proč vlk? Pro mě je toto zvíře symbolem svobody, je strašně okouzlující a nádherné, dokáže žít ve smečce i jako samotář... Je to pro mě symbol, který pro mě něco znamená.
    Logo jsem si navrhla sama. Původně jsem ho vytvořila za účelem návrhu na tetování. Chci si nějaké udělat, i když se k tomu odhodlávám už pěknou řádku let. První jsem nevěděla co, pořád jsem přehodnocovala návrhy a pak nebyly peníze. Nakonec jsem zase přehodnocovala, co si vytetovat a pořád dokola. Řekla jsem si STOP. Nejsmysluplnější bude, když si tetování navrhnu sama... A tak jsem tvořila. 
Někdy v jednoduchosti je kouzlo.

    Nakonec jsem se rozhodla, že ho uplatním na blogu. Do loga jsem přidala i květinu. Vůbec toho nelituji. A pro tetování jsem také rozhodnuta, jen přemýšlím kam.

    A zpátky k designu... Máte pro mě nějaká doporučení? A co vy? Kolikrát jste předělávali svůj design, než jste byli spokojeni?


2 komentáře:

  1. Je jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása. To ti věřím, že si ho nemůžeš vynadívat, ale ze své zkušenosti vím, že to tak dlouho nezůstane. I já jsem se na svůj současný design na svém blogu nemohl vynadívat, ale teď uvažuji nad tím, že bych jej vyměnil. Ale to je detail. :D Já vždycky na svém blogu píši reporty, když provedu nějaké relevantní změny na blogu, takže se ví o všem. A nějaká doporučení? Já nevím... Já tě nechci kritizovat a vůbec ti kecat do tvého blogu. Vlastně jsem tu poprvé, ale trochu bych zkrátil tvůj popis. To je vše. :)) Přeji hodně štěstí s blogem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, no doufám, že pokud se rozhodnu pro změnu, tak to bude jenom k lepšímu :D. O tom popisu jsem také uvažovala že jej zkrátím, že to tolik esteticky nezapadá. Stále nad tím uvažuji a nejspíše to udělám. :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.