středa 15. dubna 2015

Dubnový experiment ...

Čaute!

Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla pro změnu vlasů, tzn. trocha ostříhání a nahození nového "zbarvení". 
Děkuji svým kamarádkám, že s tím přišly a nasadily mi brouka do hlavy.

Touto chvíli jsem již ostříhaná, a mé vlásky se zcvrkly o nějakých 10-15 cm.
Přemýšlela jsem, že se ostříhám sama, ale nejspíše by to dopadlo tak, že bych měla "zuby", "schody"...říkejte si tomu jak chcete... hlavně vzadu a s několika centimetrovými odstupy... Přiznejme si to, to by snad nikdo už nezachránil.
Když koukám do zrcadla, přiznávám, že jsem si to mohla nechat zkrátit ještě o trochu víc, ale i tak je to nezvyk.

A i dnešním den mé vlasy přijdou o svou barvu a změní se zcela odlišnou. Jakou? To ani já nevím. Plánuji smíchat tyto dvě barvy od značky L´oréal Casting Créme Gloss:
1) 664 - rubínová červená
2) 834 - měděná zlatá blond


Na hlavě to vypadá...no červeně :D Myslím ale, že skoro všechny barvy vypadají hůře při nánosu než po umytí a vysušení. Musím přiznat, že by se mi ale taková barva líbila docela :).

Při spláchnutí barvy naše vana vypadala jako kdybych v ní někoho kuchala :D. Taková rudá všude kolem.

Výsledek:
Ať se snažím, jak se snažím, barva mi nejde zachytit fotoaparátem. Níže můžete shlédnout pokusy - focenou mobilem (červená barva nejde moc poznat = malá vpravo) a jednou webcamerou (barva jde spíše do zrzava -větší vlevo). Ve skutečnosti je barva opravdu červená, což se dalo čekat. Řekněme asi tak jak na obalu, ale trošku tmavší mi přijde. Každopádně zlatavě měděný blond tam vůbec nejde poznat, což se dalo čekat. Ale myslím, že jakousi zásluhu na mém odstínu má.  
A moje první reakce po vysušení vlasů? : " Hmm, takové barvy jsem chtěla dosáhnout na střední." To byla jedna taková historka z mládí, kdy jsem chtěla mít takovou či trošičku jinou červenou, ale při nánosu barvy jsem se zděsila, že je moc křiklavá, tak asi ani ne po 10 minutách jsem ji spláchla a co vzniklo? Odrosty chytly růžově... postupem času to šlo do blond až žluté, což moc hezky nevypadalo, ale pak se to spravilo a vypadalo to, i když mé vlasy oplývali různými odstíny, dobře.

Pokud mi zítra půjde lépe vyfotit odstín, hodím to sem ;).
AKTUALIZACE: Druhý den alá sluníčko a můj ksichtík. Ale i tak se mi vlasy na fotce zdají světlejší než jak jsou doopravdy :D.


                                                                                                           


4 komentáře:

  1. Zuzi, vypadá to fakt skvěle, na té fotce vlevo uplně dokonale. Nemůžu se dočkat, až to uvidím ve škole :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, problém je, že na fotce to vypadá úplně jinak. :D ona to je fakt červená :D

      Vymazat
  2. Tak to by mě v životě nenapadlo smíchat dvě barvy, ale vypadá to parádně. A kdybych to náhodou někdy zkoušela, použila bych úplně stejně odstíny, vždycky jsem chtěla něco mezi červenou, medovou a hnědou takže super kombinace! :)

    www.madlovers.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě by to taky nenapadlo, ale zbyla mi jedna celá barva z minulého barvení (834 - měděná zlatá blond) a nechtěla jsem tu samou barvu zase. Alej ak říkám, na fotkách to vypadá úplně jinak. Nyní tam dám z dnešního rána, kde ta barva je více reálnější. Opravdu to je červená, ale myslím, že jak se začne vymývat pořádně, tak dostane takový rezavější nádech - jen doufám, že nebude růžová :D.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.