pondělí 13. dubna 2015

Some Plan

    Zdravím!
     Předem se omlouvám za svou malou aktivitu, ale o víkendu jsem jela do Prahy, kterou plánuji navštívit opět v sobotu, ale až do dalšího úterý. Nejsem si teď jistá, zda stihnu napsat nějaký článek o další knize.
     Každopádně dost přemýšlím, že si zajdu do knihkupectví a rozšířím si obzory. Nějaké nápady? Posledních pár dnů jsem dostala ohromnou chuť na něco tragického, smutného či dojemného. Prostě se vášnivě začíst do krásného příběhu a uronit slzu.
     Rozhoduji se zatím nad různými knihami:



     Kniha, o které dost přemýšlím, se jmenuje "Než jsem tě poznala". O knize jsem toho dost slyšela/ četla jak je skvělá. I když mě něco na ní přitahuje, abych si ji přečetla, je tam i něco, co mě nechává stále na pochybách.



     Co se týče knih "Chvíle před koncem" a "Den co den". Také o nich dost přemýšlím. Četla jsem si o nich recenze a nemusí být špatné, ale pokud bych si měla vybrat mezi těma dvěma, sáhla bych nejspíše po "Den co den".


     Co se týče knihy na posledním obrázku, tj. "Selekce", nemyslím si, že u této bych uronila slzu, ale upoutala mě anotací, takže se k ní nejspíše odhodlám. Tedy poté, co najdu nějakou tu na ukojení touhy si "pobrečet" :).



     Toto nejsou všechny knihy, o kterých jsem přemýšlela. Uvažovala jsem i nad knihou "Dítě zvané "To"" či "P.S. Miluji Tě" - u této knihy je i filmová verze, kterou jsem viděla a musím uznat, že se mi to líbilo, originální nápad.



     Je pravda, že bych si i ráda přečetla tak chválenou knihu "Hvězdy nám nepřály", ale film sem viděla minulý rok a tak si děj dost ještě pamatuji, např. oproti filmu P.S. Miluji Tě.


     Ano já vím, film a kniha se nedá srovnávat.


     Nemyslete si, že když mám chuť si přečíst nějakou knihu, která opravdu dojme, že to je proto, že mám třeba nějaké špatné období. To ne! Prostě mám na něco takového chuť, je to jako i se sladkým... jednou máte chuť na čokoládu s oříšky, jindy na čistou a jindy zas na oplatek.

Budu ráda za případné doporučení, na kterou z knih se vrhnout jako první. A nejsem ani proti novým nápadům, tedy Vašich, na jiné knihy.












   







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.