středa 29. dubna 2015

(Jelly Belly) Beans Boozled Challange

     Dnes jsme s mými kamarádkami a zároveň spolužačkami vyzkoušeli od Jelly Belly Beans Boozled.
     Pro ty, co nevědí o co jde... Beans Boozled jsou fazolky různých barev, přičemž u jedné barvy můžete narazit na dvě různé příchutě - z toho jedna je většinou normální jídlo, ovoce, prostě příchuť; druhé jsou s příchutí nepříjemných věcí, či věcí, které normálně nejíte...


     Musím říct, že jsem z toho měla opravu obavy, nehorázné. V hlavě mi vířily myšlenky typu Co když chytnu to zkažené vejce? Co když budu mít smůlu na zvratky? Pozvracím se? Fůůj. 

     Když jsem byla minulý týden v Praze, zastavila jsem se v obchůdku Candy Store, kde jsem tuto malou, trochu drahou, krabičku zakoupila, jelikož s holkama jsme se ji odhodlaly vyzkoušet. Docela jsem se na to těšila, ale čím více jsem se dívala na videa různých Challange s těmito fazolkami, optimismus mě opouštěl.
     A dnes nastal den D. Sešly jsme se všechny tři, uvelebily se a domluvily se, že pokaždé jedna vytáhne nevědomě nějakou fazolku a tu samou barvu si vezmou i ostatní dvě. Bohužel, s videem byl trochu problém, jelikož se přestalo nahrávat z ničeho nic - zřejmě z nedostatku paměti. Ale nasmály jsme se i při tom kousku, co jsme nahrály ze začátku.

     Měla jsem tu čest vylosovat barvu jako první. Naštěstí jsem hmátla po modré, takže jsem se uklidnila, že tak strašné to hned ze začátku nebude. Koho by taky natáhlo buď z borůvky nebo z zubní pasty. Modrá barva byla v krabičce 3x z toho 2x byla zubní pasta, kterou jsem chytila. Myslím, že každý si umí představit, jak taková zubní pasta chutná, každopádně žádná Colgate ani Signál aj. natož dětská Perlička to není.
     Pak vybírala kamarádka, myslím, že jsme měli bílou - plíny nebo kokos. Po pravdě... Nepoznala jsem co jsem měla (*haha*)
     A tak to pokračovalo... Co se týče druhých chutí, narazila jsem tedy na zubní pastu, plínu neplínu (kdo ví), trávník,který chutnal fakt jak trávník, a perlička na dortu - psí žrádlo, na které jsem měla fakt štěstí jen já. Pocity z této chuťovky? Není to to co bych vyhledávala, ale dalo se to zvládnout, ale následně při mluvení mi děvčata sdělila, že jde ze mě cítit to psí žrádlo - fakt super *nejistý smích*. Každopádně jsem na tom nebyla nejhůř. Níže můžete vidět příchutě, na které jsem nenatrefila, ale mé spolukonzumentky ano.
     Musím ale říct, že i ty "normální" příchutě byly - divné. Broskev mi nechutnala jako broskev a máslový popkorn? Z toho se mi dělalo fakt zle. Hnus.
     Počet barevných fazolek byl různý, jedna barva byla 3x, druhá 4x, třetí 6x ... jak která.
Srovnání krabičky s papírovýma kapesníčkama.

Příchutě (barvy se mohou trochu lišit):

Oranžová = Broskev - Zvratky
Čistě zelená = Limetka - Trávník
Flekatá oranžovo-žlutá =  Máslový popcorn - Zkažené vajíčko
Modrá = Borůvka - Zubní pasta
Hnědá = Čokoládový pudink - Psí žrádlo
Bílá = Kokos - Dětské plíny
Flekatá zelená = Hruška - Snopel
Barevná = Tuti frutti - Páchnoucí ponožky

Existují i rozšířené krabičky s více příchutěmi.

A co vy? Zkoušeli jste také?

5 komentářů:

  1. Nikdy nezapomenu, jak jsi na mě dejchla to žrádlo :D
    Mimochodem, taky jsem nepoznala rozdíl mezi kokosem a plínou - tipla bych, že to byla plína, ale hrozné je, že to bylo fakt dobré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen normálně mluvila. :D Nemohu za to ! :D Alespoň to bylo nejhorší, co jsem měla (když nepočítám ten popcorn) :D

      Vymazat
  2. Moje kámoška to zkoušela a po té co se po tom málem pozvracela, sem odmítla.:DDD
    Narazit na zkažené vajíčko nebo to psí žrádlo( lituju tě:'D) bych vážně nechtěla:DDD
    http://brunettewonderland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To psí žrádlo se dalo poprvé překousnout, po druhé už mi zůstala ta pachuť v žaludku.. ale pořád lepší než to vejce a zvratky, co jsem slyšela :D

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.